მედიაწიგნიერება დაწყებით საფეხურზე და მეთოდი გვირილა


მოსწავლეებმა სწავლა-სწავლებისა და „თამაშის პროცესის „ დროს  შეძლეს მედიაწიგნიერების უნარების გაუმჯობესება , კერძოდ
მოსწავლეები სამუშაო პროცესის დროს იფიქრეს  და იმუშავეს   შემდეგ საკითხებზე
რომელი იყო   ის  მნიშვნელოვანი მედიასტრატეგიები , რომელსაც გზამკვლევის შექმნის და ტურისტებან საუბრის დროს გამოიყენებდნენ, ეს ეხება როგორც ინფორმაციის მოძიებას და შექმნას , ასევე ილუსტრაციებიის შექმნის პროცესს
როგორ შეძლებდნენ ისინი მოკლედ და ლაკონურად ტურების წარმართვას
რომელი იყო ისეთი ინფორმაცია, რომელიც მსმენელს ინტეერესს გაუჩენდა და ამავე დროს მცხეთის ისტორიულ-გეოგრაფიულ გარემოსაც კარგად გამოაჩენდა
როგორი იყო მაშინდელი აქტიური ცხოვრება ქალაქ მცხეთაში
როგორი იყო არქიტექტურა , ისტორიული ამბები

გააგზავნეს  გზავნილი და ჩემი მეთოდის  დახმარებით დაადასტურეს , რომ ტურისტებმა დაიმახსოვრეს მთავარი ინფორმაცია 



0 коммент.:

Отправить комментарий