მოსწავლეებმა სწავლა-სწავლებისა და
„თამაშის პროცესის „ დროს შეძლეს
მედიაწიგნიერების უნარების გაუმჯობესება , კერძოდ
მოსწავლეები სამუშაო პროცესის დროს
იფიქრეს და იმუშავეს შემდეგ საკითხებზე
•რომელი
იყო ის
მნიშვნელოვანი მედიასტრატეგიები , რომელსაც გზამკვლევის შექმნის და
ტურისტებან საუბრის დროს გამოიყენებდნენ, ეს ეხება როგორც ინფორმაციის მოძიებას და
შექმნას , ასევე ილუსტრაციებიის შექმნის პროცესს
•როგორ
შეძლებდნენ ისინი მოკლედ და ლაკონურად ტურების წარმართვას
•რომელი
იყო ისეთი ინფორმაცია, რომელიც მსმენელს ინტეერესს გაუჩენდა და ამავე დროს მცხეთის
ისტორიულ-გეოგრაფიულ გარემოსაც კარგად გამოაჩენდა
•როგორი
იყო მაშინდელი აქტიური ცხოვრება ქალაქ მცხეთაში
•როგორი
იყო არქიტექტურა , ისტორიული ამბები
•გააგზავნეს გზავნილი და ჩემი მეთოდის დახმარებით დაადასტურეს , რომ ტურისტებმა
დაიმახსოვრეს მთავარი ინფორმაცია
0 коммент.:
Отправить комментарий