მაშ, ასე, რა უნდა შევთავაზოთ მე-7 კლასელებს, თუ ვგრძნობთ რომ სახელმძღვანელო არ ითვალისიწნებს მატ ინტერსებს და ტექსტი მოსწავლეებისათვის ნაკლებად საინტერესოა?
რა თქმა უნდა ისეთი გაკვეთილი, რომელის დროსაც ყველა ჩართული იქნება; თუმცა , მოდით შევტანხმდეთ იმაზეც, მე შემიძლია ყველა მოსწავლე ჩავრთო გაკვეთილში, მაგრამ ის რასაც ვთავაზობ შესაძლებელია ნაკლებად აინტერესებდეს. ამიტომ როდესაც ვიწყებ დაგეგმვას რა შევთავაზო, პირველ რიგში ვითვალისიწნებ რა აინტერესებთ , ამჯერად გამოვიყენეთ კუბიკი და რუბიკი , როგორ? რა თქმა უნდა ჩემს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსებით, ცხრილით და სახალისო გაკვეთილით
რა თქმა უნდა ისეთი გაკვეთილი, რომელის დროსაც ყველა ჩართული იქნება; თუმცა , მოდით შევტანხმდეთ იმაზეც, მე შემიძლია ყველა მოსწავლე ჩავრთო გაკვეთილში, მაგრამ ის რასაც ვთავაზობ შესაძლებელია ნაკლებად აინტერესებდეს. ამიტომ როდესაც ვიწყებ დაგეგმვას რა შევთავაზო, პირველ რიგში ვითვალისიწნებ რა აინტერესებთ , ამჯერად გამოვიყენეთ კუბიკი და რუბიკი , როგორ? რა თქმა უნდა ჩემს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსებით, ცხრილით და სახალისო გაკვეთილით
ასეთი "კუბიკის" აწყობა მოსწავლეებმა მას შემდეგ შეძლეს , რაც შეასრულეს ის დავალებები, რომელიც დაფაზე მიაკრეს ;
თემა იყო მსოფლიოში იმდინარე მოვლენები- მე-16 საუკუნეში
0 коммент.:
Отправить комментарий